Blåvitt

Godkväll!
Jag sitter här nu och är så jävla skitnödig va!
Men toan är upptagen så jag får sitta med sköldpaddshuvud HAHAHAHA.
(fråga mig inte vad jag får allt ifrån)
"Glöggen" ;D

Idag efter jobbet så drog jag mot blåvittshopen där jag förmodade att den skulle vara. Eftersom den brukar vara där haha. När jag kom dit så visa det sig att "Remax" låg där. Jaha, vad fan är det liksom? Då visa det sig att de visst flyttat blåvittshopen till Gamla Ullevi och de hade inte råd att ha 2 shopar för ont om personal. Sök till blåvitt shopen min damer och herrar ;D haha.

Ne, men iallafall. Så jag fick jag fick ta mig dit och jag åkte runt halva gbg för dessa biljetternas skull ^^
Jag och Vickan skall gå på Ifk - Aik den 5/4 och vi skall krossa dem denna gång!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0