En dag...

"Hello, mitt namn är Bruce"
-Heej Brus!

HAHAHAHA hitta Nemo, så nice!

Jag hade tänkt att lägga mig efter detta meningslösa inlägg, sussa gött och dräggla ner kudden :)

Jag har handaroundat men min syster idag :) Vi börja med en fika på Condeco och sedan kolla vi omkring i lite butiker. Vi köpte oss "blusar,skjortor" på ginatricot ochdrog oss sedan hemåt för att se IFK-Helsingborg.

Den matchen var ju ingenting att hurra för. Men som sagt det var längesen, vääldigt längesen ifk vann på deras hemmamatch. Helsingborg vann iallafall med 2-0 för er som inte visste! Vi såg även Primus i klacken haha! Skulle filmat ;)

Nej men nu är det nog dags för mig att söla ner kudden så man orkar upp imorron, fast börjar inte jobba förens vid 11 iallafall haha. Som sagt, behöver min skönhetssömn ;)


Gina Tricot 149:- Himla söt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0