Flytt!

Jag drog från Jessipess vid 5 och åkte in mot stan för att åka med Elliz hem.
Skulle nämligen hjälpa till och flytta. Tråkigt att flytta hem igen efter 1½ år men sånt är livet....
sååååånt är liivet, så mkt falskhe... haha ne skojja

Vi fick köra till Torslanda 2 gånger för hon har så mycket skit ;) haha
Efteråt blidde det pizza! Goooott ;D
Det är faktiskt flyttmat.

Jajja.. nu tänkte jag lägga mig i sängen och glo på något. Skall ju jobba imon så tänkte vara lite duktig och lägga mig lite i tid för en gångsskull...


Kommentarer
Postat av: frugan

Vad hände med Andrea och simmningen då? ;)

2010-03-16 @ 23:40:05
URL: http://josspan.blogg.se/
Postat av: ellizen

vadå skit? (A) hahaha jag har packat 3 lådor till nu på morgonen :O och det behövs mer lådor :O

2010-03-17 @ 08:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0