Godkvällen!

Är nyss hemkommen efter ha vart med Anja och Kim :) Det har vart trevligt och stört... :P

Jag sov hos min syster inatt så idag skulle jag möta anja och kim på en hållplats. Men då var det plötsligt världens spårtrafik vid musikvägen. Stod massor av vagnar på rak. Jag vänta på en vagn men kom inte så jag gick efter 40 min mot nymil där jag mötte dem. Sedan traska vi mot Axel och där gick vi på spåren, lite läskigt men kom ju ändå inga vagnar.

Nu sitter jag med en borre som droppar, oerhört irriterande. Den andra borren är ju bra? :P


Hihi..


Igår så titta jag, Helena och Primus på Twillight 1 och 2. jag kan ju säga att 2.an var ju inte alls lika bra :S Bara förvirrande och jobbig. Tråkig var den också. Nee.. får hoppas en bättre trea? :D

HAHAHAAHAH kul att jag skriver twillight och då när jag satte punkt så kom det på reklam att man skulle köpa new moon ;D


snygg Anja haha


Tänkte bara visa er den otroligt snygga väskan som jag köpte till syrran i julklapp!
Köpte den i Thailand, skiiitsnygg :)
Hon är redo för sjukhuset haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0