Hurtiga Jess och Tess

Idag var jag och Jessica riktigt hurtiga!
Vi gick upp ungefär 11.40.. okej, inte sådär jättetidigt men ändå..

Vi käka frukost och sedan tog vi bara på oss mysbyxor och drog mot skogen! Vi ville ta en långpromenad och vi ville powerwalka. Men eftersom vi hamna i skogen så kan man inte gå så fort. Men det var rena rama gympasset iallafall!
Upp och ner, ner och upp!! ;D

Vi traska en väg som ingen av oss gått förut, riktigt spännande och väldigt halt på vissa ställen. Nästan direkt när vi kom i skogen så halka vi ner för en lite backe. Jessica greppa tag i byxorna vid pyttan på mig så jag åkte ju med när hon gled! Idiot ;) Hon skada knät och jag min lilla höft..
Men vandringen fortsatte.. iiinget kunde hindra oss.. mohahahahah

Efteråt var vi riktigt sugna på kokosbollar. Men Jessica hade inget havregryn. Så vi bestämde oss för att göra choklad muffinssmet HAHA. Vi kände oss som tjockisar igen menne... det var vi ju värda :D



Kommentarer
Postat av: Jessica

Detta gillas till tusen :D wooho

2010-03-16 @ 23:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0