Jag är så bäst!

HAHA sa jag inte att jag skulle ta dem? ;D
Jag är bäst!

Jag vann med 268p, Anja fick 256 och Kim 245. Så vi var ju väldigt lika men ändå. Jag vann och det är huvudsaken ;) Det är inte så vanligt att killen kommer sist. Menneee killar kan ju inte vara bäst på allt, ellerhur?

Det är jävligt gött att Färjestad vann över Skellefteå idag med! nu står det 2-1 i slutspelet!! ;)
Men Blåtvitt skall vi inte hurra för idag, värdelöst! Hah? Kan inte ens sätta en jävla straff... suck.

Nu skall jag skriva det som jag brukar hahaha
"Nee, men om man skulle ta något att käka och sedan glo på film ;)"

Påtal om film. Jag köpte fan 6 stycken filmer idag :) Jag är en riktig samlare haha


Ace Ventura - den galoperande detektiven rider igen


Allt Flyter


American Pie 2


American Pie - The wedding


American Pie - Band Camp


American Pie - The Naked Mile



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0