kl.07.30

Gick jag upp idag med sofiaaa
Herreguud.. jag undrar, vafaaaan gör jag uppe så här tidigt?

Som sagt, jag sov hos Soffipluppan inatt och igår kväll mös vi med Emma, Sanna och lilla Leia/Leja? :) Det var trevligt. Oliver var jätte duktig igår när han träna. Bäst i hela hallen, aaaaaw puppiisen :)
Sofia gick upp i morse vid halv 8 och då gick jag med upp. Hon skulle åka till praktiken i Mölndal. Ett zoo för er som undrar. Kan ju alltid gå dit och köpa en orm om ni vill ;)
Jag åt frukost tillsammans med Emma och Annika och nu har Oliver fått sin morgonpromenad.. Sviiiiiinkallt fast det är 2+ men det känns ju inte kan jag ju tala om.
Jag drar med kvart över 11 färjan.
Idag händer deeeeet. KLIPPNING och färgning!!!!
Så skall möta Jossan på drottningtorget 10 över 12 ungefär :) Spännande... heeeeelt exalterad!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0