Lek och buslandet

Wehuu nu har jag One Tree Hill säsong 2 hemma!!
Den kom hem idag, så glad :D Men det kom ingen betalningslapp med?
Vad gör jag då? GRATIS? Tack tack haha


Kom även nyss hem från Lek och Buslandet, vart där med Bebben och Natalie. Hon våga tillslut åka en ruschkana som hon aldrig vågat åka innan, nu är det hennes favorit. Hon skulle åka den hela tiden. Skönt för oss, slapp och springa omkring haha. Stört att man betalar bandidos för att gå dit men ändå. Det är kul.. för dem små ;D Och mig haha.

Nu dammsugar Natta mitt rum, TACK TACK ;D


Ikväll kommer Elliz hit :) Så skall jag plåga mig till döds.. hon vill se på en skit serie, nämligen desperata hemmafruar ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0