Min fru!

jag tror jag har tinnitus.. tjuter i mitt öra :O Fast nu sluta det. En tillfällighet asså ;)

Jag sitter här nu 20 i 8 och väntar på min fru. Hon ville komma hem till mig för hon hade otroligt tråkigt!! Jag skall tillbringa min natt med henne fasten jag skall jobba. Men upp kommer jag alltid ;)
Kommer la vara lika slö i huvudet imon som idag men äsch, det är sån jag är Haha. 

Skall man kanske bädda ut sängen åt fru? Och bädda rent och fint :) Då blir hon ju glad! :D
Eller ngt haha.. Jag som gör det i vilket fall ^^


HAHA mamma har fått ett flipp.. städar hela lägenheten nu så här sent bara för att vi får finbesök ;)

Funka inte att ladda upp bild :/

Kommentarer
Postat av: sofia

haha känner du några pengar på din blogg eller? hur mycket har du kommit upp i :P

2010-03-27 @ 10:57:29
URL: http://puppiolii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0