Sug!

Denna helgen vart väldigt händelserik ;D

Igår satt jag, Jossan och Jessica hemma hos Emelie i hennes nya lägenhet. Väldigt fin och fräsch! Blir riktigt avis, vill ju med flytta hemifrån :/ Men fast lön först och ett annat jobb antar jag. Där man är nu får man inte direkt mycket jobb av ^^ Fast det är ju ändå ett hotell så att.. kan nog inte räkna med så mycket nu.

Åhh jag bara börjar tjöta på om annat här när jag skulle berätta kvällen hos Emelie haha.

Vi såg på melodifestivalen och det var SÅÅÅÅÅ fel åt som vann!!!!!! Jag och Jessica bara satt och gapa och svor.
Vad hände med "Manboy"? Okeej, det är en lite uttjötad låt men det är mer underhållande att se på den grymma dansen och när han blir pissblöt... söt är han med. Än att sitta och titta på en tråkig tjej som sjunger en lugn låt. MAN SOMNAR I SOFFAN?! Åhh gud.. Sverige kommer komma bland dem sista i år med.

Nej, RIKTIGT VÄRDELÖST! :)

Senare blev vi lite rastlösa så jag och Jossan gjorde rastaflätor på Jessica. Små och fina flätor haha hon såg ut som en bitchig.. whitetrash ;D Haha ne skojja... JÄTTEFIIIIIIINT ;D

Jossan fick med några flätor...
Så att ni vet ;)

OJJJ!!! Nu har jag suttit här allt för länge.. måste ju åka till backaplan och möta upp sofia!! Skall med henne och Olli för att träna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0