Underbart väder

Åh va soligt och härligt det är idag! :D

Jag fick inviga mina solbriller, trevligt det! Dem får användas fler ggr, får hoppas på att det inte blir regn i 2 veckor till framöver ;)

När jag kom till jobbet idag så satt en lapp på min väst. Jag trodde det skulle stå att jag glömt den utanför skåpet m.m. Men nej det var en lapp som det stod massa skit på (kärlekslapp). Och jag bröt ut i garv! Jag la mig nästan på golvet i omklädningsrummet. Fint Emil.. verkligen! Men fyfan va elak du är mot honom.

Jag visste att det var ngt lureri för den människan Emil skrev att det var ifrån har jag fan knappt snackat med. Aa vi alla fick oss ett gott garv på jobbet iallafall och detta borde göras mer. Men inte på mig! utan på någon annan hahaha.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Bästa på länge mohahaha nu är det vår tur att busa!

2010-03-30 @ 18:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0