Varberg

Gud va jag sover länge. Men det är gött...
Igår gick jag trotsallt upp klockan halv 7 haha.

Jag skulle vilja ha en sådan mörk rullgardin som man rullar ner, då hade jag sovit längre och ännu bättre ;)
Det fixar vi sedan när man flyttat.

Har ju inte sagt det men vi söker lägenhet i varberg nu jag och mamma. Vi sökte en trea förra veckan på Håsten och vi skall gå på visning :) Någon dag nästa vecka.. helt exalterad!! :D Vi stod först i kön av 110 andra som sökt till lägenheten. Men det är inte så konstigt eftersom vi har stått i den kön sedan 11/8-2001 HAHA.

Hoppas på att den är i hyffsat skick och så. Människan har rökt inne men det får vi bort med ättika som man även har ifall invandrare har bott i en lägenhet haha. De har ju trotsallt en speciell lukt...


Så ser radhus/lägenheterna ut som vi sökt till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0