Vinna eller försvinna

Tror ni inte att jag blev överlycklig när jag tittar i sportbladet och jag ser att de visar Skellefteå-Färjestad på Kanal9 idag?! :D
Ihh, synd alla men nu skall jag se på hockey. Kan tyvärr inte hitta på något haha.

Det är ju för fan kanske sista matchen, då måste man ju titta! Men jag brukar alltid ha sådan otur när jag ser på sport. De lagen jag håller på förlorar ju jämt jag tittar. Förutom i förrgår då jag såg på Färjestad-Skellefteå med Justine! Var la hon som gav turen haha.

Hoppas fan vi tar det idag! Helt sjukt annars...





HEJA HEJA HEEEEJA!


Det är ju även Linköping-Frölunda idag. deras sista match. Men det visas på Canal+.
Samma för Frölunda som för Färjestad. De skall båda spela borta och det gäller att bara hoppas.
Fast det vettefaan om jag vill att Frölunda skall gå vidare alltså.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0