bara massa skit

Idag mår man som man förtjänar men jag lever iaf!

Igår var det valborg och idag är det 1 maj, man får luras ;) Passa er säger jag bara hahaha.

Ne men igår var det trevligt! Jag jobba och har ju även fått Jessica till Grand hotel så när hon sluta sedan drog vi till Kållered och gjorde oss iordning för utgång. Iallafall för min del.. jag var den enda av kålleredsflickorna som skulle vidare. De andra skulle sitta och mysa hemma hos Jossan för alla skulle jobba haha.

Men iaf jag drog ut och träffa Alex, Erica, Phoebe, Vickan och Aivo. Det var en himla massa fler.. typ småpojkar som var med oss också men det var en trevlig kväll.. FAST vi var på golden -.- hahaha.

Vi ville ju till trädgår'n men helvete vilken kö, det orkar vi ju inte! om man saaaaj.

Nu orkar jag inte tjöta mer, tänkte lägga mig i sängen och glo på AVATAR ;D Sååå nice, ikväll blir det röj igen men idag blir det jag som skall ta det lugnt för dels har man typ inga pengar kvar och så skall jag till Liseberg imorron med Alexandra Jansson ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0