En solig dag

Idag tog vi jag och Helena oss en härlig promenad till frölundatorg, med Wilmisen så klart! Riktigt varmt och gött, känns verkligen som sommar.. Även nu när det regnar för så är ju sommaren i Sverige. Regn, regn, regn...

HAHA fult .. förut när vi traska dit då så stannar två turkar oss i min ålder och frågar en väldigt konstig fråga
Turken - "Heej ursäkta men vart ligger frölunda torg *ler*"
.
Jag bara tittar jävligt dumt på honom och säger:
"Skojar du med mig? För det var en jävligt dum fråga"
(Vi var där och de kom från de hållet)
Han bah: Nee skojja bara, skulle bara se hur ni reagera hahah ha det bra!

HAHA men okeeej! ;D

Vi köpte lite kläder till Wilma och så åt vi god räkmacka till frukost och Pragojuice Mmm-m. Tänka er, Tessan drack Juice ist för cola. Helt otroligt..

Det var även en kul snubbe inne på leksaksaffären som säger "Har du pengar eller mynt på dig?"


Hahaha Vaaafan?

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: Taack :) ska på balen nu på Måndag klockan halv åtta :)

2010-05-21 @ 15:03:18
URL: http://puppiolii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0