Förbereder mig inför jobbet

Åhh gud va min mage kurrar! Den skriker efter mammas goda makaronilåda! Alltså mat är det bästa som finns, tänk om inte det hade funnits, katastrofalt! Gud skapa något gött där ;D Tror inte på honom men vid det tillfället gör jag det haha.

Jag skall snart fixa iordning mig lite, börjar klockan 16 så lite fin får man allt vara på jobbet ;) Jag kan ju säga er att om ni har tråkigt så är det bara till att höra av er för jag har minnsan inte så himla roligt xD Sedan finns det inte så mycket att göra eller vad vet jag. Kanske annat idag än igår. Rätt lättförtjänta pengar om man säger sååå ;D

Idag är inte restaurangen öppen så då behöver man ju inte hjälpa dem heller. Igår fick de ändå lite hjälp av mig... blöö, HÖR AV ER! ;)

Haha nu ringer mormor hör man på den konstiga telefonpipet som kommer som inte finns till någon annan som ringer, konstig telefon ;D

Vad tjötar jag om då? Min kurrande mage får mig inte till att tänka klart ;D

Blåsa håret taaaajm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0