Förbereder mig inför kvällen ;)

Jag är himla trött idag, kan knappt hålla mina vackra ögon öppna ;D HAHA

Det är så himla skönt på jobbet med nya chefer, blir mer organiserat och detta kommer bli awesome! Jag har fått ett fast schema i ca 2 månader framåt och det är väldigt skönt! Så nu vet jag när jag kan hitta på grejer och inte ;) Jag vet genast jag att måste ta ledigt den 28 Maj (då åker jag och alex till sthlm) och den 4 Juni för det är då Alex fyller år och det blir en hel dag på Liseberg och sedan utgång, hon fyller ju trotsallt 20!! :D

Huuumm..

Jag har ett schema för kvällen!

1. Läsa min NU tidning som ligger och väntar på mig samt äta lite chokladpudding som är så bra för magen!
2. Titta på tv med följande program:

20.00 Anna Anka söker assistent på kanal 3
21.00 Andra avenyn på kanal 1
22.00 Sandhamn på kanal 3

3. SOVA!


Jag är inte så aktiv här längre men en av orsakerna är att det går inte att ladda upp bild och det blir så tråkigt på sidan utan bilder. Så det är ngt som cpar så jag har helt enkelt inte lusten längre ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0