Hos Alexandra Jansson

Jag och Alex har nyss ätit världens nyttigast frukost! Även så kallat pizzarester från igår och lite cola på det ;)

Vi skall göra oss iordning och sedan skall vi gå till Linné för att möta upp min syrra. Vi skall passa lilla Wilmis idag! :D Det kommer bli intressant.. men jag är rätt barnvan med tanke på att jag passa Natta 24/7 när hon var liten. Lärde Natta att gå helt vid 10 mån så jävlar Wilma, passa dig ;) Vi februari kommer du kunna gå haha. Kanske kan lära henne idag? En månad är la också rätt ålder?? Då blir hon ju coolare än Natta Hehehehe.

Alex är slow på duscha.. Jag blir lite nervös att jag får gå sminklös för alex vill inte låna ut sin mascara.. Taskigt :/

Men jag får la sitta här och filosofera med låten "It wasn't me" med Shaggy haha. Den ni!!


Vi hamnar på sne ;)



Kommentarer
Postat av: N I L M A

Haha, mycket nyttig frukost ;)

2010-05-17 @ 22:25:36
URL: http://nilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0